בטח, רובכם כבר שכחתם מה היה לפני פחות משבוע, רק ערימות הממתקים בכל פינה, והעטיפות שמתגלגלות ברחוב (עיריית בני ברק, זה באמת מוגזם!) הם שמזכירים לנו את מה שהיה, אני לא חושבת שהזיכרון של פורים מעלה למישהו הרגשה של סיוט, פורים, כמה שהוא קשה להרבה אנשים בסופו של דבר הוא חג של שיחרור, ושמחה ללא … המשך לקרוא פוס(ט)יכום פורים
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר